7/10
·196 syf.··
2026 20. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 06:48
Pek manga okumam. Çizimleri hoş, ben küçük yerlerde hikayeyi anlayamadım ama devamını okumak istiyorum. Oku-kaldır kitabı bence. Bana ilk başlarda çok karamsar gelmişti ama geçiyor, webtoon okumayı daha çok severim ama o kadar da kötü değil. Bence bu mangaya konusunu azıcık bilerek başlasanız yeterli olur çünkü zaten daha çok çizim oldukları için size metinden çok görsel güzellik vadedecek.
Seninle Bir İklim - 1. CiltMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2020483 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.