·196 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 06:48 Pek manga okumam.
Çizimleri hoş, ben küçük yerlerde hikayeyi anlayamadım ama devamını okumak istiyorum. Oku-kaldır kitabı bence. Bana ilk başlarda çok karamsar gelmişti ama geçiyor, webtoon okumayı daha çok severim ama o kadar da kötü değil. Bence bu mangaya konusunu azıcık bilerek başlasanız yeterli olur çünkü zaten daha çok çizim oldukları için size metinden çok görsel güzellik vadedecek.