İlk başta kitap hiç ilgimi çekmemişti annem hediye olarak almış,evimin kütüphanesinde kitaplıkta dururken dikkatimi çekti ,okumaya başladım.Willy’nin o yalnızlığı hayata küskünlüğü o kadar günümüzden bir parça ki okurken yalnız olmadığımı anladım.Wisam hayatın çilekeşlerinde kendine mutlu olacak sebepler bulan hatta gerçekten hayatımızda olması gereken insanlardan..Gerçek bir hayat hikayesinden olması bambaşka büyülüyor..Kesinlikle zamanınızı bu kitaba ayırın inanın pişman olmayacaksınız!!