R.

@sheydamia
Puan vermedi·280 syf.··
2026 26. kitabı
İlk başta kitap hiç ilgimi çekmemişti annem hediye olarak almış,evimin kütüphanesinde kitaplıkta dururken dikkatimi çekti ,okumaya başladım.Willy’nin o yalnızlığı hayata küskünlüğü o kadar günümüzden bir parça ki okurken yalnız olmadığımı anladım.Wisam hayatın çilekeşlerinde kendine mutlu olacak sebepler bulan hatta gerçekten hayatımızda olması gereken insanlardan..Gerçek bir hayat hikayesinden olması bambaşka büyülüyor..Kesinlikle zamanınızı bu kitaba ayırın inanın pişman olmayacaksınız!!
Bu Şehirde Kimse Yok mu?Rövşen Abdullaoğlu · Aile Yayınları · 20242,501 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.