Öncelikle bu seriyi 1000K uygulamasında görüp merak ederek satın aldım. Seriye ilk kitaptan değil, ikinci kitap olan Dünyanın En Kötü Ekürisi ile başladım. Kitap oldukça kısa; sadece 63 sayfa olmasına rağmen içinde yeni tanışmanın heyecanını, biraz dramı ve ailesel bağları başarılı bir şekilde hissettiriyor. Ben özellikle kitabın sıcak ve samimi atmosferini çok sevdim. Bazı okurların bu kitap hakkındaki en büyük eleştirisi ; kitabın fazla dram yüklü olması ve çiftimize çok odaklanmamış olmasıydı. Bu durum benim okuma keyfimi azaltmadı ve beni hiç rahatsız etmedi.
Ben kitabı bir kahve eşliğinde yaklaşık 40 dakikada bitirdim. Kısa sürede okunabilen, insana iyi hissettiren ve yormayan bir hikâyeydi. Bu nedenle özellikle metroda, otobüste, okula veya işe giderken okunabilecek türden bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çantanıza atın ve keyfini çıkarın. Dünyanın En Kötü EkürisiAbby Jimenez