·256 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 13:23 Benim için çok farklı ve sarsıcı bir okuma deneyimiydi. Kitabı en iyi tanımlayan ifade herhalde "yetişkinler için bir fabl" olur.
Hikayedeki hayvanlar bir yandan aşk, hırs gibi tamamen insani duyguların pençesindeyken, diğer yandan kendi vahşi ve hayvani içgüdüleriyle yaşamaya devam ediyorlar. İnsan olmakla hayvan kalmak arasındaki o ince, tekinsiz çizgiyi izlemek çok keyifliydi. Hem hikayenin kendisini hem de yazarın anlatım tarzını çok sevdim. Kesinlikle şans verilmesi gereken, özgün bir eser.