Kitabı okurken de bitirirken de aynı soru aklımda belirip durdu. Kurgu diye mi her şey böyle yolunda ve sıralı gerçekleşti, yoksa gerçek hayatta da kendimi bulmak istediğimde hayat beni böyle çiçekli yollar açarak mı karşılar? Güzel kitaptı tavsiye ederim. İnşallah hepimiz ne istediğimizi bildiğimiz ve mutlu olduğumuz hayatlar yaşarız.. :))