Kitabı az önce bitirdim ve şunu söylemeliyim ki kitaba bayıldım.
İlk olarak yazarını yani Övgü Deveci Safi çok sevdiğimi ve çok tatlı birisi olduğunu söylemeliyim. Ve karakterleri…
Her birini okumak o kadar eğlenceliydi ki. Okurken “ben eğer bu evrende olsaymışım kesin şurda ölürdüm “ dedim.
Bence okumak istiyen herkes bu kitaba şans vermeli ve okutan herkes de bu kitabı daha fazla abartmalı.
Neyse benim incelemem bu kadardı, herkese iyi okumalar