·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 17:13 O kadar güzel bir kitap ki… Buraya ne yazsam eksik kalır. Sadece diyeceğim tek şey alıp okuyun. Ayrıca illa çocuğunuzun olması veya evli olmanız gerekmiyor, ismi her ne kadar ebeveynlik kavramını yansıtsa da genel olarak kitap bize yaşam deneyimlerini sunuyor.