Puan vermedi·544 syf.··
2026 4. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 17:19
Gökçenin ilk kitabına bayılmıştım. Harikaydı ama ikinci benim icin hiç öyle değildi. Ben rahatsız edici ve yapış yapış sahneleri okumayı sevmiyorum. Kırtasiyeden aldım ve arkasında yetiskin uyarı yoktu.bu yüzden aldım ama keşke almasaydım. çoğu yeri atlayarak okudum. Boyle olunca da kitapta birsey anlamadım. Cidden beğenemedim. Ama o kısımları saymazsak gayet güzel kitap. Ama eğer benim gibi yapış yapış sahneleri sevmiyorsanız almayın.
Gökçen 2Loresima · Ephesus Yayınları · 20245,6bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.