·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 23:25 𝕂𝕚𝕥𝕒𝕡 𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞𝕦
Yetimhanede büyüyen Ayda, annesinin ölümüyle birlikte ondan kalan mavi kazağıyla, geçmişin hesabını ve yasını tutuyor. Yaşadığı aşk acısı, terkedilişi ve 8 numaradaki komşusu Neşe ile kesişen yolları ve bu iki kadının inişli çıkışlı dostluklarını konu alıyor. Hayatın tüm acımasızlığına rağmen hayatı sevme hastalığına tutulan kadınların hayal kırıklıklarını ve herşeye rağmen yeniden başlamalarını konu alan güzel etkileyici bir kitaptı.
Yazarın kalemiyle ilk defa tanışıyorum. Kitabı okurken olaylardan çok karakterlerin iç dünyasına, kırgınlıklarına, umutlarına ve hayata tutunma çabalarına eşlik ediyorsunuz. Yazarın dili sade ama bir o kadar da derin, kalemini çok beğendim, diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum, tavsiyemdir.