Ne kitap ama
Alice Feeney kurgusuna hayran kaldım . Şok üstüne şok yaşadım kendi kendime konuşup kitabın başına dönmeye karar verdim ama 250 sayfayı okumuştum bile. Bunu göze alamayıp kitabın başında takıldığım yerlere tekrar göz atmak durumunda kaldım . Sonrasında her şeyi doğru hatırladığıma karar verip okumaya devam ettim . Olaylar çorap söküğü gibi geldi . Bir ara kabalaşıp “ yuh artık oha ! “ dediğimi duydum
Muhteşemdi
Kime güvendiğinize dikkat edin :)