%23 (105/448 syf.)
Shelby Mahurin
8.1/10 · 2.651 okunma
·
424 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Sinavim asiri iyi gectii, bu da demek oluyorr kii tum sene boyunca istedigim herseyi okuyup izleyebilirimmm
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
karakterleri cok sevicekmisim gibi hissediyorum
Ben hâlâ serinin 2. kitabına başlayacağım jrkekdkdk bir türlü elim gitmiyor keyifli okumalarrr💗💖
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Şevval Kavanagh teşekkürlerr balimm, yani okunmayacak kadar kotu degildir bence ya son kitap icin biraz sabrederimm😔
Bu üçlemeyi çok çok seviyorum biraz yavaş ilerliyor ama tam bir sinematik deneyim sunuyor resmen 🥹 keyifli okumalar balımm 💛
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Cok tesekurler askimm 💞baslari biraz donuk ilerliyor ve yazar karakterler hakkinda pek bilgi vermedigi icin olaylari kafada canlandirmakta biraz zorlaniyorum onun disinda konusu gayet ilgi cekici duruyor zaten ilk defa av&avci konulu bir kurgu okuyorumm, kitap ilerledikce sevecegimi hissediyorummm
esraৎ୭⋆ Hadi bakalımm yorumlarını bekliyorum o zamann 🫶🏻✨
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
bu Reid embesili biraz daha Célie ucubesine olan askindan bahsedecek olursa sinirden kitabi parcalarim off célie'yi siktm oldu
Reklam
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Reid ne fena biseymis ya🔥
Ayy öyledirrr 🔥
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Hayruş ✮⋆˙ bayldim🔥😝
esraৎ୭⋆
Gönderi Sahibi
Lou'yu cok seviyorumm😭