Gereksiz uzatmalar hikaye içinde hikaye yaratmalar… burdaki beğenilerden etkilenerek almıştım, aslında kitabın adı bile yazarın kafa karışıklığını ortaya koyuyor gerilim yazayım diye zorlamış kendini ama olmamış. bir kitaba 3 isim… Türk yazarın yabanci isimlerle kitap yazması filan… saçmaydı beğenmedim çoğu yerde sıkıldım atlayarak okudum Malesef. Zaman kaybı.