Kitap gayet güzel. İçinde çok güzel ve ilginç bilgiler bulunduran (en yüksek lego binası kaç metre?, Bir kağıt en fazla kaç kez bükülür?, Çatalın neden tadı yoktur?, Post-it kağıtları nasıl yapışır? vb.) ve soru-cevap şeklinde ilerleyen akıcı bir kitap. Kitabı okurken bir iki kısmı hariç çok eğlendim. Kesinlikle öneririm. İçinde her yaştan kişinin sıkılmadan okuyabileceği bilgiler bulunur. Çatalın Neden Tadı Yoktur?