tuçe gür
@tucegur
Takip Et
1/10
·
183 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 41. kitabı
Benim için kötü bir kitaptı biraz zorla bitirdim hatta çünkü kitapları yarım bırakmayı sevmiyorum.Bana göre bi konusu bile yoktu tabi bu benim kendi fikrim kitabı çok sevenlerde vardır illaki sadece benim sevdiğim tarz da değildi.
Biz Hep Şatoda Yaşadık
Shirley Jackson · Siren Yayınları · 2017
1,208 okunma
6 beğeni
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap