Yine bir loresima kitabı. Ve yine benim bayılarak okuduğum , okurken de keyif aldığım bir kitaptı. Okurken hem üzüldüğüm hem de gülmekten kendimi alamadığım bir seri. Kitapta en sevdiğim karakter tabi ki Melike aşırı eğlenceli bir tip . Yer yer tekrara düşse de okurken o kadar keyif aldım ki onları bile gözüm görmedi diyebilirim. Sürükleyici ve akıcı olduğu için çabuk okutturuyor. Ben dinlene dinlene okuduğum için bu kadar elimde kaldı. Yoksa hemen bitirirdim...