Selam :)
10/10
·496 syf.··
2026 30. kitabı
Yine bir loresima kitabı. Ve yine benim bayılarak okuduğum , okurken de keyif aldığım bir kitaptı. Okurken hem üzüldüğüm hem de gülmekten kendimi alamadığım bir seri. Kitapta en sevdiğim karakter tabi ki Melike aşırı eğlenceli bir tip . Yer yer tekrara düşse de okurken o kadar keyif aldım ki onları bile gözüm görmedi diyebilirim. Sürükleyici ve akıcı olduğu için çabuk okutturuyor. Ben dinlene dinlene okuduğum için bu kadar elimde kaldı. Yoksa hemen bitirirdim...
1000Kitap
Tozlu Pembe 2Loresima · Ephesus Yayınları · 2026228 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.