·360 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 21:17 Waooow
Uzun zamandır okuduğum en iyi aşk romanıydı. Bana gerçekten öyle güzel hissettirdi ki. Hani kışın bazen elektrikler gider ya biz de sobanın başında mum ışığında ailemizle bir kupa kahve ve ya da çay içeriz, işte bu kitap ban böyle hissettirdi.
Kitap bir edebiyat profesörü olan Eilieenin bir anda kendisini en sevdiği kitap serisinde ki, sakin kasabada bulmasıyla başlıyor.
Yazar kitap içinde kitap yazmayı çok güzel şekilde başarmıştı.
Okuduğumuz bir çok mutlu sonun kurgu olduğuna inanırız ama bazıları..
Bazı kitaplar bizi bizim için de bir mutlu son ola bileceğine inandırıyor .
Bu kitapt onlardan biriydi.