·348 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 22:21 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Okuması ve anlaması gayet kolaydı. Yazarın yalın bir kalemi var diyebilirim ancak olay örgüsü bana biraz basit geldi. Yani bitişi beni tatmin etmedi, bazı yönlerden açık kapılar bıraktı diyebilirim.