·176 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 22:57 Çok güzel bir kitaptı büyük kahramanların çocuk hali bana çok iyi geldi. İlk çizgi romanım buydu ve resimler dahil tamamen çok güzeldi. Seriye devam etmek istiyorum ama 3 kitabı türkçeye çevrilmemiş inşallah en yakın zamanda çevirirler. Öneriyorum.