Bu serinin sunduğu konfora bayılıyorum. Hem her şeyi yeterince okuduk hem de gereksiz uzatmadık, harikaydı. Diğer yazarlar da keşke bunu yapabilse. Etkileyici ve tempolu bir devam kitabıydı. Ecevit ve Işıl'ın el ele savaştığı kısımları çok sevdim. Ve o kadar tadında bitti ki!!!