ŞİDDETLE ÖNERİYORUM
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 40. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2026 00:00
Eveet harika bir kitapla daha karşınızdayimm. Şunu diyebilirim ki kesinlille yilin favorilerine girer. Okuduğum en iyi Matt Haig miydi daha karar veremedim ama yakin. Gece yarısı kütüphanesine benzer bir kitapti ama bu sefer öldükten sonra olanıydı. Ölüme yakınkenki degil Ölümden sonra -bazi insanlara uçak, gemi falanda olabiliyor- bizi bir tren alıyor. Ve bizde bu trenle yaşamımıza bir göz atıyoruz. Hayatımız gözümüzün önünden geciyor. Düşününce bir aniyi hatirlasak bile tamamen hatirlamiyoruz. Wilburda bunu farkediyor. Konuşmalar mesela sadece ne hakkinda konuştuğumuzu hatirliyoruz belkide onu bile hatırlamıyoruz. Ama Wilbur bunlari tekrar yasama sansi buluyor. Aşk hayati, ailesi, arkadaşları, abisiyle olan ilişkilerine derin bir göz atiyoruz. Wilburun pişmanlıklari, keşkeleri ve üzüntülerine birebir şahit oluyoruz. Ve bence harikayfi bu. Çok güzeldi kesinlikle şans verin derim. <3 Incelemem kisa oldu ama yazmak istedim mazur görün :D
Gece Yarısı TreniMatt Haig · Domingo Yayınevi · 2026381 okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.