Bu ara gerçekten manga okumaya sardım elimde manga olmadığı için internetten okuyorum o yüzden okuma kaydı da geçemiyorum çünkü hangi ciltteyim bilmiyorum biraz manga alışverişi yaptım ama internetten okuduklarımı da seviyorum onlara şuanlık alamayacak olmak beni üzüyor :(
Bu uygulamayı çok bilmediğim için kitap incelemesi olarak geçmeyecek şekilde bu tarz yazı yazabilir miyim bilmiyorum :(