Ah canım serim benim o kadar güzel ilerliyor ki bir çırpıda okuyup bitirdim. Katil kız ve ajan erkek kurgu o kadar iyi ki bütün serisini peş peşe okuyup bitirmek istiyorum. Kızın yaşadıkları acayip üzücü ve tam olarak hepsini öğrenmemiş olsakta bildiklerimiz bile üzülmemize yetiyor. Bu kitapta fazla kişiyi öldürmedi ama çok iyi şekilde intikam alıyor bayıldım.
Kitapta daha ne olsun her şey var katil, gizem, suç ve en önemlisi de Logan bayıldığım bir karakter. Heyecan git gide tırmanıyor ve ben o bölümleri okumak için sabırsızlanıyorum. Acayip akıcı ve sürükleyici bir kitap. Ne olduğunu anlamadan kitap hemen bitiyor kendinizi acayip bir şekilde kaptırıyorsunuz...