·312 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 02:06 çok büyük beklentilerle okumaya başlamıştım ancak beğenmediğimi itiraf etmeliyim. Birkaç kere kitabı yarım bırakmayı düşündüm. Birkaç sayfada bir araya giren mektuplar gerileceğim ve merak edeceğim varsa bile dikkatimi çok dağıttı. Başından beri yazılan mektupları Robin’in yazdığını -yani Robin’in aslında Adam’ın (eski) karısı olduğunu- anladığımda biraz heyecanlandım ama kitapta bence bir yere bağlanmayan birçok şey vardı. Sonunu da gerçeklikten çok uzak buldum. Çok fazla gerilim romanı okuyan biri değilim, muhtemelen daha iyilerini görmemiş olmama rağmen beni hiç tatmin etmedi.