Aşırı etkileyici bir kitap değildi. Sadece sahaf, kitap, sahafın üst katında yaşamak konuları geçtiği için ve Japon edebiyatına ilgi duymaya başladığım için almıştım ama maalesef beğenmedim. Fazla yüzeyseldi ve okurken bana bir şey kattığını şpek hissedemedim. 5/10