·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 03:57 Kitabı çok çok beğendiğimi öncelik olarak söylemek istiyorum. Kitaptaki o mitolojik havayı aldım ve hissettim diyebilirim. Bu konuda çok ümitli değildim ama yazar beni gerçekten şaşırttı. Kitabın güzel de bir havası vardı. Gerçi sadece güzel demek çok sönük kalacak ama en genel tabiri de bu sanırım. Çok beğendim. İkinci kitabına hemen başlamak istiyorummmm