9/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 03:57
Kitabı çok çok beğendiğimi öncelik olarak söylemek istiyorum. Kitaptaki o mitolojik havayı aldım ve hissettim diyebilirim. Bu konuda çok ümitli değildim ama yazar beni gerçekten şaşırttı. Kitabın güzel de bir havası vardı. Gerçi sadece güzel demek çok sönük kalacak ama en genel tabiri de bu sanırım. Çok beğendim. İkinci kitabına hemen başlamak istiyorummmm
Duygu ve Düşünce
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023968 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.