·304 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 07:29 Gece Yarısı Treni’ne birçok okur gibi Gece Yarısı Kütüphanesi sonrası büyük bir heyecanla başladım. Çünkü Gece Yarısı Kütüphanesi benim üstümde o kadar büyük bir etki bırakmıştı ki bu sebepten Gece Yarısı Treni daha ön siparişteyken aldım ve heyecanla gelmesini bekledim.
Kitabın bana hissiyatına gelirsek, istediğim tadı tam olarak alamadım. Gece Yarısı Kütüphanesi’ni çok merak ve benimseyerek okumuştum. Belki de o dönem hayatımın olduğu şeklinden kaynaklıdır. Bundan çok emin değilim. Fakat Gece Yarısı Treni beni tam olarak içine hiçbir zaman alamadı. Okuması kesinlikle keyifli bir kitaptı fakat olayın içine girip yaşamadım. Sanırım bir de hikayenin sonunda ebediyet olması çok da beni tatmin etmedi. Çünkü önceki kitap ölümle yaşam arasında geçiyordu ve bu hep bir ümit yaratıyordu okuyucuda. Bu kitapta o ümit olmadığından kitaptaki olaylarda aynı heyecanı yaratamadı.
İş