·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 01:28 Çok çok çok beğendim gerçekten yaşlı bir kadının mektuplarını hayatını okuyor gibi hissettim yazar kurgu hissini çok güzel unutturmuş. İnsani duygular çok güzel işlenmiş. Neticede insanın yaşlanan şey bedeni karakteri ve duyguları yaşlanmıyor. 78 yaşımda bir daha okumak isterim.(Gelecekti bana not)