En basitinden kitaplarımın arasına koyduğum çiçeklerimin bir süre sonra karşıma çıkması anındaki mutluluğum:) Onun varlığını unutuyoruz ve canlı hali kadar kurumuş hali de bizleri mutlu ediyor.
Hemde o kadar çoklar ki;Nefes almak, görmek, dokunmak, koşmak, sevmek, gülmek, anne baba evlat .... gibi. Üç beş kötü için hepsini harcamayalım 🤗 Güzel görüp güzel düşünebilenlerden olabilme duası ile🤲🏻✨
Hayatta insanı mutlu eden şeyler bazen çok küçüktür…
Mesela hediye gelen bir kitabın arasından çıkan birkaç satırlık samimi bir not, bütün günümü güzelleştirmeye yetiyor.😌📖📜🤗