Devam ettirsen…
📖☕️🌺🍃🌹🥰 Güzel şeyler de var bu hayatta;…
Kendime Not
·1 alıntı·
453 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
En basitinden kitaplarımın arasına koyduğum çiçeklerimin bir süre sonra karşıma çıkması anındaki mutluluğum:) Onun varlığını unutuyoruz ve canlı hali kadar kurumuş hali de bizleri mutlu ediyor.
Hatice
Gönderi Sahibi
Eskiden bende yapardim bunu 🥰😌 vesilenizle hatirladim…
Hemde o kadar çoklar ki;Nefes almak, görmek, dokunmak, koşmak, sevmek, gülmek, anne baba evlat .... gibi. Üç beş kötü için hepsini harcamayalım 🤗 Güzel görüp güzel düşünebilenlerden olabilme duası ile🤲🏻✨
Hatice
Gönderi Sahibi
Amin ecmain canim 🥹🌹🤲 enerjine motivasyonuna hayranim🤭😌🥰
Hatice
Gönderi Sahibi
Hayatta insanı mutlu eden şeyler bazen çok küçüktür… Mesela hediye gelen bir kitabın arasından çıkan birkaç satırlık samimi bir not, bütün günümü güzelleştirmeye yetiyor.😌📖📜🤗