·692 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 20:31 Spoi yok (^-^)
Dürüst olmak gerekirse çok sıkıcı bir kitaptı. Zaten bir iyileşme sürecini okuyoruz bu yüzden başlarında hiç olay yoktu yani biraz zorladım kendimi okumak için. Yine de özellikle son 200 sayfası çok güzeldi uzun zamandan sonra aksiyon iyi geldi.
Yazarın böyle bir kitap yazması çok mantıklı ama sırf bir yan karakter için 680 sayfa okumak sıktı. Bazı yerleri, özellikle başı, çok uzatılmıştı. Bunların haricinde çok güzel bir kitaptı. Kül krallığını okumak için sabırsızlanıyorum.