Bugün günlerden siir, hepinize musmutlu, huzur dolu harika bir hafta sonu diliyorum
Yepyeni, sıcacık bir kitap keşfiyle geldim
Sümeyye Taşer’in "Denizin İncisi" kitabını keyifle bitirdim ve hemen paylaşmak istedim
Bu güzel eser, yazardan okuduğum ilk kitap oldu
Kalemiyle tanışmak harika bir duygu
Kendisi o kadar tatlı, o kadar içten bir yazar ki kalbi sayfadan sayfaya akmış adeta softness
Kitabımız tam 117 sayfalık, su gibi akan, çok narin bir şiir kitabı
Şiirlerin her biri ruhu dinlendiriyor, insana derin bir nefes aldırıyor sükunet
En sevdiğim yanı ise kesinlikle yormayan, çok basit ve duru anlatımı oldu
Süslü kelimeler yok, direkt kalbe dokunan, sıcacık ve çok sade bir dili var
Hafta sonu kahvenizi alıp, bu güzel esere sığınabilirsiniz
Mutlaka şans verin derim