Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 10:48 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı,zaten adını pek çok kez duymuştum.Kitaba gelince,başta Liam'da bir şey var diye düşünmüştüm ve annesine de çok sinirlenmiştim çocuğunu savunuyor diye.(spoiler olmasın diye neden savunduğunu söyleyemiyorum)Sonrasında büyük ters köşe oldum.Tek bir bölümde kitabın bütün gidişatı değişti zaten.Çok akıcıydı zorlasanız tek oturuşta bile bitirebilirsiniz.Polisiye okumayı seviyorsanız mutlaka bir bakın derim.