Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 12:28 TETİKLENEBİLİRSİNİZ!
Kitap çok akıcı yazarın adeta kendi kendine konuşması şeklinde geçiyor ancak kitabı benim nezlimde okumayı zorlaştıran biçeminden çok içeriği. Ana karakterin (veya yazarın kendisinin?) çocukluğunda yaşadığı cinsel tciz travmasını hatırlamasını daha doğrusu beyninin o zamanı işlemeye çalışmasına eşlik ediyoruz. Psikolog değilim ama aldığım birkaç ders ve okumalarımla bence travmalı beyni anlatmak için çok ideal bir kitap olmuş. Hem tramvayı işleme süreci hem de günümüzde hayat akarken geçmişte işleyemediklerinin hem güncel ilişkilerine etkisi hem de bir sonuç olarak doğan depresyonu yazar çok iyi vermiş. Okumak benim için çok zor oldu kızın yaşadıklarına şahit oldukça onunla bir benim de midem bulandı. İğrenç insanlar ped*fil erkekler maalesef mankenlik sektörünü tekelleştirip kendilerine küçük kız pazarı yaratarak işlerine devam etmelerine şahit oluyoruz. Kitabın ne kadarı kurgu ne kadarı gerçek bilmiyorum ama yazar ünlü yönetmen Ingmar Bergmanın kızı olduğu için kurgu kısımları korkunç gerçeklerin arasında daha az yer kaplıyor gibi geliyor maalesef