BAYILDIM. kısa bir hikayeydi ama gayet giriş gelişme sonuçlu diğer marvel çizgiromanları gibi sonu garip bitmiyo tam bir hikaye gibi bitiyor. Aksiyonu çook yeterliydi onu da çok sevdim tek kötü özelliği az karakter barındırması onun dışında tamamen yeterli bi çizgiroman.