Açıkçası alırken ve başlarken çok isteyerek ve çok heyecanlanarak başladım. Bitirmem de ne yazık ki uzun zamanımı aldı ama nihayet bitti :) hepimizin bir günde rahatlıkla bitirebildiği kitaplar vardır. Bu öyle bir kitap değil. İçeriği naif konusu sakin etkisi bir sonbahar gününde hafif ruzgarin estigi balkonunda ne mutlu ne mutsuz notr şekilde oturduğunda verdiği etkiyi veriyor. Beğenmedim diyemem ama bayılmadım. Sonunun da zayıf kaldığını düşünüyorum.