Normalde bu tarz kitap okumam. Arkadaşım içindeki birkaç şeyi bana benzetti. O yüzden de emanet verdi. Okurken travmalarım tetikleniyor. Melankolik bir kitap. İçinde çok az güzel şey var. Arkadaşımın beni tam olarak neye benzettiğini hâlâ bilmiyorum, keşifteyim.