“Keşke”
Keşke herkes iç sesi kadar dürüst olsaydı , keşke herkes bi o kadarda anlayışlı olsaydı , keşke, keşke insan ,hep insan olduğunun farkında olarak yaşasaydı.
Alıntı
··2 alıntı·
365 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.