Emir
@Emir_ozel0949
Takip Et
“Keşke”
Keşke herkes iç sesi kadar dürüst olsaydı , keşke herkes bi o kadarda anlayışlı olsaydı , keşke, keşke insan ,hep insan olduğunun farkında olarak yaşasaydı.
Alıntı
49 beğeni
·
1 paylaşım
·
2 alıntı
·
365 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap