Çok soft bir çizgi romandı, yazılan hikayeyi çok beğendim. Bu benim ilk çizgi roman kitabındı ve başta okumakta zorlandım. Adapte olamadım bi ama kısa sürede toparlarladım ve anlatılan hikayeyi çok beğendim. Bu kitap daha fazla çizgi roman okuma isteği uyandırdı ve ben bunun için gerçekten çok heyecanlı ve sabırsızım. Kısa sürede serideki diğer kitapları okumak dileği ile…