Elimden bırakamıyorum. O kadar iyi ilerliyor ki. Bir de Logan her şeyi öğrenmişken. Acayip merak ediyorum 5. kitapta neler olacak. Sırlar teker teker ortaya çıkarken. Kızımızın ve abisinin geçmişte yaşadığı zorluklar daha doğrusu işkenceler o kadar kötüydü ki. İnsan resmen okurken kötü oluyor. Lana intikam almakta o kadar haklı ki. Bu kitap insanların ne kadar kötü olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor. 10 yıl önce yaşanmış bir trajedinin daha doğrusu yaşanmış bir kabusun saklanması ve onu örtbas etmesi o kadar iğrenç ki okurken insan çok kötü oluyor.
Kitabın sayfalarını çevirdikçe daha çok Gizem ve sırlar ortaya çıkıyor. Bu da kitabın ne kadar akıcı ve sürükleyici olduğunu gösteriyor...