·192 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 16:56 Yazarın okuduğum 3. Kitabıydı. Genel olarak sevdim. Esme'nin yaşadıkları beni etkiledi,onu yaşadığı kötülüklüklerden korumak istedim. Son 20 sayfaya kadar tahmin edemediğim,beni şaşırtan bir sır ortaya çıktı. O kısmı beğendim sadece sonda Esme ile ablası Kitty nin yüzleşmesini çok daha fazla diyalogla okumak isterdim. Nitekim Alex ve İris arasındaki ilişkide benim için sonuçlanmadı. 1-2 bölüm daha yazılabilirmiş gibi hissettirdi. Yazarın diğer kitaplarını-özellikle Hamnet'i-çok daha fazla sevdiğim için puan kırdım.