Kurgu eserlerde (veya yakın gelecekte) Insanlık çözümü sıfırdan bi gezegeni kolonileştirmekte bulduğunda neden ilk seçenek Mars oluyor? Sanırım diger gezegenler olamayacağı icin ya daha soğuk ya daha sıcak ya daha gaz. Ama Mars... Ama kurgu bi eser yazıyorsam ve tek sınırım hayal gücümse (ki sınırsız) Jüpiter'i fln kolonileştirmeye çalışırım. Ayrıca ben bu tarz kurgularda detaylı anlatımları da seviyorum. Yani arkasında nasıl bir fizik kurgulandı, bilimin sınırlarına nasıl sokulmaya çalışıldı? Wells'i o konuda severim sanki mümkünmüş gibi yazmasını. İşin nasılını okumak keyifli omuyor cidden. Kitap da şu an gerçekçi ilerliyor ama detay verirlerse biraz daha ikna olabilirim xodhxjxjd