Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 17:30 Bu kitabı okurken yeni düşünceler öğrenmedim aslında, yıllardır inandığım, hayatımda yer verdiğim düşünceler çıktı karşıma. O yüzden yabancılık çekmedim hiçbir satırında. Mutluluğun dışarıda değil, insanın kendi içinde aranması gerektiğini anlayişı çok samimiydi. Ben de hep böyle bakmaya çalışıyorum hayata. Beni tanıyan arkadaşlarım bilir, sohbetlerimde de sık sık buna benzer düşüncelerden bahsederim.Dili akıcıydı kitabın, okurken hiç yormadı beni. Bazı yerlerde aynı düşünceler tekrar edilse de rahatsız etmedi. Aksine, üzerinde yeniden düşünmeme vesile oldu. Benim için yeni şeyler öğreten bir kitaptan çok, zaten benimsediğim düşünceleri yeniden hatırlatan bir eserdi. Bu yüzden okurken ayrı bir yakınlık hissettim ve severek bitirdim.