Kitap başlığıyla bence en büyük spoiyi vermiş. Yami kitaba bunu bilerek başlayın. Bana göre kitabın dili akmadığı. Ben okurken zorlandım. Ama bence konusu özgün ve güzeldi. Yazar arkadaşlığı ve konuyu güzel işlemiş. Tek sıkıntı üslubuydu. Onun dışında kitapta bir sıkıntı yoktu. Ben genel olarak beğendim.