·440 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 18:04 hic bu kadar kafamı karıstıran bi fantastik kitap okumamıstım sanırım. ardı ardına surekli ters kose oldum ve bircok detayı aklımda tutmakta zorlandım acıkcası, alısılmısın dısında bi evren olmasının da bunda payı var. o yuzden kitap hakkında biraz karısık duygular icindeyim.
basta scarlett’ı sinir bozucu bulmustum ama karakterini tanıdıkca o kadar sevdim ki, on yargı cidden kotu bir seymis…asıl sinirimi bozan donatella oldu, serinin kalanı sanırım onun hakkında ve okuma istegimi o kadar etkiledi ki bu anlatamam yani. yazarın diger serisini merak ettigim icin bu seriyi de bitiririm ama ne zaman devam ederim bilmiyorum acıkcası.