Freida'dan okuduğum EN IYI kitap! Kitap 2 günde bitti, o da gözlerim yorulduğu için yoksa 1 günde bitirirdim. Kitabın her şeyi efsane. Ters köşesi, üslubu, karakterlerin tutarlılığı, konusu, gerilimi, hikayesi... kesinlikle okunması gereken gerilim kitabı. Benim gerilim sevdam net bir şekilde bu kitapla başladı. Bence herkes okumalı.