Canimmm hocam benim hakkımda böyle düşünüyormuş ...Cokk tesekkur ederim ona ...Lisede bir o bir de petek patlattigim( sınıfı şu bastı ve quiz iptal coğrafya dersinde hem de ) halde sonuna kadar beni savunan canım hocamın yeri çok başka ama bir insanı çok seversen alırlar ya ikisi de seneye maalesef bizimle olmayacak ... Ben de onlari çok seviyorum...