·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 15:50 Açıkçası bu seriyi bir süredir merak ediyordum ve büyük bir beklentiyle başladım. Belki önceki okuduğum biz eskiden burada yaşardık etkisinde kaldığımdandır bilmiyorum ama burada da paranormal bir şeyler bekliyordum. Ama beklediğimin aksine bir insanın caniliği gibiydi.
Okurken zevk aldığımı söylemeliyim. Belki Ninanın bunları hak etmediğinden belki de Andy gibi adamların gerçekten de yok olması gerektiğini düşündüğümdendir bilmiyorum ama ben sonunda biraz rahatladığımı söylemeliyim. Olay örgüsü ve biraz Ninanın biraz Milly bakışından okumak gerçekten güzeldi. Ama bana kalırsa Milly ciddi bir psikolojik destek almalı bu davranışları işin sonunda bizi istediğimiz yere getirse de pek normal sayılmaz bence. Sonunun bu bağlanışı gerçekten güzeldi ve açıkçası bir buçuk günde bitecek kadar da akıcıydı. Okuyacaklara keyifli okumalar. Kesinlikle beğenecekler.