·872 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 18:54 Lana, sen benim bebeğimsin.
O sonu en çok sen hak ettin.
Soluksuz ve dehşet bir merakla okudum. Her bölüm bittiğinde "Bir bölüm daha." diyerek kendimi durduramadım.
İntikamı hiçbir zaman doğru gösteren bir hikâye değildi. Ama Lana'nın acısını, öfkesini ve yaşadıklarını öyle iyi hissettirdi ki onu anlamamak mümkün değildi.
2026'nın favorileri arasına girmeyi sonuna kadar hak etti. Tek üzüldüğüm şey bu hikâyenin bitmiş olması. Biraz daha uzun olsaydı hiç sıkılmadan okumaya devam ederdim.
Seni özleyeceğim, Lana.