·416 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 12:30 Ilk önce söylemem gerek ki kitap queer edebiyyat. Okumaktan hoşlanmıyorsanız patilerinizi çekin kitaptan.
Yazar büyükler icin Narnia yazmış. Çok da güzel ve hoş yazmış. Keyif alarak okudum. Yazarın kalemini zaten Dilek Oyunundan biliyoruz. Kendini okutuyor.
Pek konusundan anlatacak bir şey yok. Arka kapak yazısın da ne görüyorsanız içeriği odur. Çıtır çerezlik, Narnia esintileri, iyilerin kazandığı bir peri masalı.