Kısa sürükleyici ve dokunaklı bir gerilim romanıydı. O kadar beğendim ki. Aynı adam tarafından öldürülmüş 3 kadının ağzından farklı zaman aralıklarıyla okuyoruz. Bu 3 karakterimiz de öbür hayatlarına geçmeden önce bulunmayı ve adamı durdurmayı istiyor. Ve üçü birleşip kendi cinayetlerini aydınlatmaya çalışıyor. Çoğu sahne de tüylerim diken diken oldu. Farklı bir gerilim romanıydı ne olduğunu değil nasıl olacağını okurken geriliyoruz. SPOILER?! April ve kızlarının kaçışı. Andrea’nın adını ver detayı. Kesinlikle farklı ve güzel bir kitaptı.