İnceleme yapmak çok zor çünkü kendimi bir kitap okumuş gibi hissetmiyorum. Ben bir evreni yaşadım resmen... O adaya gittim ve verilen bütün savaşları, çabaları, ihanetleri,huzunleri, kayıpları ve bazen de o buruk mutluluklari yaşadım. Cidden inanılmaz bir devam kitabıydı, kelimelerim yetersiz kalıyor açıkçası şuan. Üçlü kitapların çoğunda 2. Kitap sıkıcı ve olmamış olur, çok fazla örneği var bunun FAKAT bu kitap kesinlikle onlardan biri değil. Bu kitap kesinlikle yazılmış en iyi ara kitaplardan birisi. Hani okuduğum üç kitaplık seriler arasında bir liste yapsam, en iyi üç devam kitabına girer. Okurken o kadar çok duyguyu yaşattı ki cidden feleğim şaştı. Birine güveniyorsunuz ve sizi sirtinizdan falan değil, direk yüzünüze yüzünüze bakarak bicakliyor. Birinden nefret edecek gibi oluyorsunuz ve bir anda onu anlarken kendinizi buluyorsunuz... Karakterlerin gelişimlerine ayrı bayıldım. Arm hariç ama ona bayilmadim maalesef, daha çok kahroldum. KİTAPTA KESİNLİKLE FAVORİM LUNU VE HODBİN OLDU!! Hodbin benim ideal tipim arkadaşlar ben de Lunu gibi kibirli korsanlardan hoslaniyormusum... Sonda yaşanan olaylarla birlikte final kitabı için inanılmaz heyecanlandım ve beklenti doldum. En kısa sürede tekrar seriye kosacagima eminim o yüzden.